Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål herunder, er du velkommen til at kontakte os på telefon 96 84 22 30 eller sende en e-mail til kontakt@struerenergi.dk

Vi bor flere på adressen. Skal der flere navne på kontrakten?

Kan jeg flytte min kontrakt med mig, når jeg flytter?

Hvorfor kan jeg kun købe et produkt hos Struer Energi? Hvad med grøn strøm?

Hvad hvis jeg har solceller eller husstandsvindmølle?

Skal jeg skifte elmåler, hvis jeg skifter elleverandør?

Er forsyningssikkerheden den samme?

Hvilke tariffer og afgifter skal jeg betale?

Hvis jeg ikke selv vælger en el-leverandør, hvad sker der så?

Hvilke aktører er der på el-markedet?

Hvilket produkt er det billigste?

Hvorfor har jeg et produkt, der hedder Basis Kvartal?

Hvilket produkt skal jeg vælge? 

Får alle kun én regning på el?

Hvem skal jeg melde flytning til?